Sociālo mediju mārketings ar Facebook; Instagram; LinkedIn; Youtube; Twitter; TikTok; Google My Business

Datorzinību virziens: Sociālo tīklu mārketings
Kopa: 12_M_Sociālo tīklu mārketings




Datorzinību programmas nosaukums: Sociālo mediju mārketings ar Facebook; Instagrm; LinkedIn; Youtube; Twitter; TikTok; Google My Business (12_3_M)




Iegūstamais DigComp līmenis: 4 DigComp

Sasniedzamie mācīšanās rezultāti (iegūstamās prasmes):

Mācības notiek īpaši izveidotā elektroniskā mācību vidē un tiešsaistē, tāpēc izglītojamam jābūt pieejamam stacionārajam vai pārnēsājamam datoram, kas aprīkots ar kameru un mikrofonu, lai nodrošinātu kvalitatīvu iesaisti un līdzdalību praktisku darba uzdevumu izpildē mācību laikā. 

Galvenās tēmas

  • Sociālo mediju darbības principi- uzbūve un algoritms.
  • Sociālo mediju mārketings - dati un analīze.
  • Sociālo mediju platformas un satura pielāgošana.
  • Labās prakses piemēri un praktiska projekta izstrāde.
  • Sociālo mediju saturs- definēšana, izstrāde un pārliecināšanas māksla.

Pieteikšanās noslēgusies

Atveseļošanas fonda projekts "Prasmju pilnveide pieaugušajiem" Nr. 3.1.2.5.i.0/1/23/I/CFLA/001 

Iepazīsties ar mūsu pedagogiem

Biznesa augstskolas “Turība” Uzņēmējdarbības vadības fakultātes prodekāne Kumunikācijas virzienā un lektore vairākiem studiju kursiem – krīzes komunikācija, mārketinga komunikācija, komunikācijas vadība un mediju studijas, zīmolvadība, lobēšanas tehnoloģijas. Jana Bunkus ir Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem locekle un jau 16 gadus ir eksperte sabiedriskajās attiecībās. Ir izveidojusi un vadījusi vairākus kursus un seminārus sabiedrisko attiecību speciālistiem, pašvaldību un iestāžu vadītājiem, administrācijas darbiniekiem. Jana kursu dalībniekiem palīdzēs attīstīt digitālo pratību caur digitālu komunikāciju, digitālā satura veidošanu, kā arī attīstīt zināšanas, prasmes un kompetences projektu vadībā veiksmīgai biznesa mērķu sasniegšanai. 

Jana BunkusJana Bunkus

Sociālo mediju mārketinga speciāliste ar vairāk kā 9 gadu pieredzi un augstāko izglītību komunikācijas zinātnē. Ikdienā strādā ar vietējiem un starptautiskiem uzņēmumiem, vada seminārus, apmāca mārketinga speciālistus, vada sociālo mediju mārketinga kampaņas, attīsta stratēģijas un uztur zīmolu komunikāciju sociālajos medijos. Uzskata, ka zīmolu komunikācijai sociālajos medijos jābūt mērķtiecīgai, plānotai un autentiskai 

Annija GraustiņaAnnija Graustiņa

Lektore ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi zīmolu komunikācijā – pārdošana, mārketings, projektu vadība, sociālie tīkli, klientu serviss. Ievas klientu lokā ir profesionāļi, startup uzņēmumi un dažādas organizācijas, kas rekomendē Ievu kā ļoti atsaucīgu marketinga satura profesionāli. Viņas pieredzē ir 5 pašas veidoti uzņēmumi, izstrādātas apmācības par veiksmīgu dabiskās klātbūtnes stratēģiju LinkedIn, personīgā zīmola, satura analītiku. Kursu ietvaros Ieva dalīsies ar savu profesionālo skatījumu par digitālās komunikācijas stratēģijām sociālos tīklos un mārketingā.  

Ieva DrāznieceIeva Drāzniece

Sociālo mediju mārketinga speciāliste ar gandrīz 10 gadu pieredzi. Ieguvusi augstāko izglītību komunikācijas zinātnē, ko papildinājusi ar Facebook (tagad Meta) organizētām apmācībām un mārketinga psiholoģijas kursiem. 

2018. gadā izveidojusi savu viena-cilvēka sociālo mediju aģentūru, kurā darbojas jau 6. gadu. Pieredze satura veidošanā un sociālo mediju kontu administrēšanā gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem kā Latvijā, tā arī citās Baltijas valstīs un ASV. Ikdienā veido sociālo mediju satura stratēģijas mazajiem uzņēmumiem un personīgajiem zīmoliem un piedāvā sociālo mediju mārketinga apmācības un konsultācijas. 

Sociālajos medijos tiek izplatīti daudzi slikti padomi, kas liek satura veidošanai izskatīties pārlieku sarežģītai un mulsinošai. Mans mērķis ir to padarīt vienkāršāku.

Renāte Krauze-EsserteRenāte Krauze-Esserte

Es esmu sociālo mediju mārketinga speciāliste ar vairāk nekā 2 gadu pieredzi un augstāko izglītību kultūras vadībā. Ikdienā strādāju ar mazajiem uzņēmumiem un personīgajiem zīmoliem, palīdzot tiem augt un attīstīties ar organiskā mārketinga palīdzību. Mans mērķis ir atvieglot Tavu sociālo mediju pārvaldību, iemācot efektīvu satura plānošanu, izveidi, auditorijas piesaisti un iesaistīšanos, kā arī palīdzot izprast algoritmu. Es saprotu, cik sarežģīti tas var šķist, un esmu šeit, lai samazinātu Tavu stresu un padarītu procesu vieglāku. 

Madara PoplovskaMadara Poplovska

Pēdējos sešus gadus definēju sevi kā sociālo mediju un mārketinga speciālistu. Ikdienā palīdzu gan individuāliem klientiem, gan uzņēmumiem Latvijā un Baltijā veiksmīgi attīstīt savu klātbūtni sociālajos medijos. Iepriekšējā pieredze pārdošanā, jaunu biznesa klientu un partneru piesaistē, kā arī projektu vadībā un e-komercijā, ļauj ar plašu skatu risināt problēmsituācijas un piedāvāt unikālas idejas. Esmu pārliecināta, ka praktiska pieeja, stratēģiska domāšana un nepārtraukta mēģināšana ir visa pamats, lai sasniegtu izcilus rezultātus digitālajā vidē. Mans mērķis ir palīdzēt augt sociālo mediju pasaulē ar radošiem un reizē vienkāršiem risinājumiem. Ticu, ka ikvienā no mums ir īstās idejas, tām tikai jāpalīdz tapt reālām ar pareizajiem intrumentiem. 

Elīza VilauaElīza Vilaua