Efektīvi digitālā mārketinga pamatrīki

Apgūsti efektīvus digitālā mārketinga pamatrīkus un cel savu biznesu jaunā līmenī! 
Vai vēlies iemācīties, kā piesaistīt vairāk klientu, veidot pievilcīgu saturu un izmantot digitālos kanālus mērķtiecīgi?
 Pievienojies kursam, kurā apgūsi svarīgākās digitālā mārketinga stratēģijas un rīkus, lai efektīvi virzītu savu zīmolu internetā!

Datorzinību virziens: Digitālais mārketings un e-komercija




Datorzinību programmas nosaukums: 21NM_Efektīvi digitālā mārketinga pamatrīki




Iegūstamais DigComp līmenis: 4 DigComp



Norise: 80 stundas, no tām 60 stundas tiešsaistē un 20 stundas patstāvīgais darbs. Nodarbības 1-2 reizes nedēļā. Vietu skaits ierobežots!

Ar nosacījumiem iepazīsties https://www.nva.gov.lv/lv/datorzinibas 

Sasniedzamie mācīšanās rezultāti (iegūstamās prasmes):

Mācības notiek īpaši izveidotā elektroniskā mācību vidē un tiešsaistē, tāpēc izglītojamam jābūt pieejamam stacionārajam vai pārnēsājamam datoram, kas aprīkots ar kameru un mikrofonu, lai nodrošinātu kvalitatīvu iesaisti un līdzdalību praktisku darba uzdevumu izpildē mācību laikā. 

Galvenās tēmas

  • Mārketinga rīki digitālajā vidē
  • Digitālā mārketinga pamati
  • Zīmolvedība digitālajā vidē
  • SEO pamati
  • Satura mārketings
  • Sociālo mediju mārketings t.sk. “Facebook”, “Instagram”, “LinkedIn“ un “TikTok”.
  • Digitālā satura un vizuālo materiālu veidošanas rīki (Canva, CapCut u.c.)
  • Mārketinga aktivitāšu novērtēšanas metodes un analītikas rīki
Atveseļošanas fonda projekts "Prasmju pilnveide pieaugušajiem" Nr. 3.1.2.5.i.0/1/23/I/CFLA/001 

Iepazīsties ar mūsu pedagogiem

Biznesa augstskolas “Turība” Uzņēmējdarbības vadības fakultātes prodekāne Kumunikācijas virzienā un lektore vairākiem studiju kursiem – krīzes komunikācija, mārketinga komunikācija, komunikācijas vadība un mediju studijas, zīmolvadība, lobēšanas tehnoloģijas. Jana Bunkus ir Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem locekle un jau 16 gadus ir eksperte sabiedriskajās attiecībās. Ir izveidojusi un vadījusi vairākus kursus un seminārus sabiedrisko attiecību speciālistiem, pašvaldību un iestāžu vadītājiem, administrācijas darbiniekiem. Jana kursu dalībniekiem palīdzēs attīstīt digitālo pratību caur digitālu komunikāciju, digitālā satura veidošanu, kā arī attīstīt zināšanas, prasmes un kompetences projektu vadībā veiksmīgai biznesa mērķu sasniegšanai. 

Jana Bunkus Jana Bunkus

Sociālo mediju mārketinga speciāliste ar vairāk kā 9 gadu pieredzi un augstāko izglītību komunikācijas zinātnē. Ikdienā strādā ar vietējiem un starptautiskiem uzņēmumiem, vada seminārus, apmāca mārketinga speciālistus, vada sociālo mediju mārketinga kampaņas, attīsta stratēģijas un uztur zīmolu komunikāciju sociālajos medijos. Uzskata, ka zīmolu komunikācijai sociālajos medijos jābūt mērķtiecīgai, plānotai un autentiskai 

Annija Graustiņa Annija Graustiņa

Lektore ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi zīmolu komunikācijā – pārdošana, mārketings, projektu vadība, sociālie tīkli, klientu serviss. Ievas klientu lokā ir profesionāļi, startup uzņēmumi un dažādas organizācijas, kas rekomendē Ievu kā ļoti atsaucīgu marketinga satura profesionāli. Viņas pieredzē ir 5 pašas veidoti uzņēmumi, izstrādātas apmācības par veiksmīgu dabiskās klātbūtnes stratēģiju LinkedIn, personīgā zīmola, satura analītiku. Kursu ietvaros Ieva dalīsies ar savu profesionālo skatījumu par digitālās komunikācijas stratēģijām sociālos tīklos un mārketingā.  

Ieva Drāzniece Ieva Drāzniece

Es esmu sociālo mediju mārketinga speciāliste ar vairāk nekā 2 gadu pieredzi un augstāko izglītību kultūras vadībā. Ikdienā strādāju ar mazajiem uzņēmumiem un personīgajiem zīmoliem, palīdzot tiem augt un attīstīties ar organiskā mārketinga palīdzību. Mans mērķis ir atvieglot Tavu sociālo mediju pārvaldību, iemācot efektīvu satura plānošanu, izveidi, auditorijas piesaisti un iesaistīšanos, kā arī palīdzot izprast algoritmu. Es saprotu, cik sarežģīti tas var šķist, un esmu šeit, lai samazinātu Tavu stresu un padarītu procesu vieglāku. 

Madara Poplovska Madara Poplovska

Dizainers un vizuālo materiālu veidošanas pasniedzējs 

Vizuālās komunikācijas un rediģēšanas prasmes ļauj efektīvi nodot savas idejas, izmantojot ietekmīgus attēlus, videoklipus, prezentācijas, infografikas, utml., kas var palīdzēt zīmoliem piesaistīt uzmanību, veidot uzticamību un rosināt vēlamās skatītāju darbības.
Turklāt pārzinot brīvpieejas tiešsaistes rīkus var ietaupīt laiku un resursus, jo ar tiem var ātri rediģēt savus vizuālos materiālus, nevis izmantot ārpakalpojumus. Kā lietot mākslīgo intelektu vizuālo materiālu izveidē? Mūsu kursā arī ģenerēsim attēlus ar bezmaksas MI rīkiem.

Mārtiņš Linde Mārtiņš Linde

Šī vietne saglabā tikai datus ko apmeklētāji ievada kontaktformās. No analītiskajām (neobligātajām) sīkdatnēm (cookies) vietne izmanto pastāvīgās sīkdatnes mārketingam un anonīmai apmeklējuma statistikai no Google Analytics - uzzināt vairāk