Efektīvi digitālā mārketinga pamatrīki

Datorzinību virziens: Digitālais mārketings un e-komercija




Datorzinību programmas nosaukums: 21NM_Efektīvi digitālā mārketinga pamatrīki




Iegūstamais DigComp līmenis: 4 DigComp

Sasniedzamie mācīšanās rezultāti (iegūstamās prasmes):

Mācības notiek īpaši izveidotā elektroniskā mācību vidē un tiešsaistē, tāpēc izglītojamam jābūt pieejamam stacionārajam vai pārnēsājamam datoram, kas aprīkots ar kameru un mikrofonu, lai nodrošinātu kvalitatīvu iesaisti un līdzdalību praktisku darba uzdevumu izpildē mācību laikā. 

Galvenās tēmas

  • Mārketinga rīki digitālajā vidē
  • Digitālā mārketinga pamati
  • Zīmolvedība digitālajā vidē
  • SEO pamati
  • Satura mārketings
  • Sociālo mediju mārketings t.sk. “Facebook”, “Instagram”, “LinkedIn“ un “TikTok”.
  • Digitālā satura un vizuālo materiālu veidošanas rīki (Canva, CapCut u.c.)
  • Mārketinga aktivitāšu novērtēšanas metodes un analītikas rīki
Atveseļošanas fonda projekts "Prasmju pilnveide pieaugušajiem" Nr. 3.1.2.5.i.0/1/23/I/CFLA/001 

Iepazīsties ar mūsu pedagogiem

Biznesa augstskolas “Turība” Uzņēmējdarbības vadības fakultātes prodekāne Kumunikācijas virzienā un lektore vairākiem studiju kursiem – krīzes komunikācija, mārketinga komunikācija, komunikācijas vadība un mediju studijas, zīmolvadība, lobēšanas tehnoloģijas. Jana Bunkus ir Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem locekle un jau 16 gadus ir eksperte sabiedriskajās attiecībās. Ir izveidojusi un vadījusi vairākus kursus un seminārus sabiedrisko attiecību speciālistiem, pašvaldību un iestāžu vadītājiem, administrācijas darbiniekiem. Jana kursu dalībniekiem palīdzēs attīstīt digitālo pratību caur digitālu komunikāciju, digitālā satura veidošanu, kā arī attīstīt zināšanas, prasmes un kompetences projektu vadībā veiksmīgai biznesa mērķu sasniegšanai. 

Jana Bunkus Jana Bunkus

Sociālo mediju mārketinga speciāliste ar vairāk kā 9 gadu pieredzi un augstāko izglītību komunikācijas zinātnē. Ikdienā strādā ar vietējiem un starptautiskiem uzņēmumiem, vada seminārus, apmāca mārketinga speciālistus, vada sociālo mediju mārketinga kampaņas, attīsta stratēģijas un uztur zīmolu komunikāciju sociālajos medijos. Uzskata, ka zīmolu komunikācijai sociālajos medijos jābūt mērķtiecīgai, plānotai un autentiskai 

Annija Graustiņa Annija Graustiņa

Lektore ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi zīmolu komunikācijā – pārdošana, mārketings, projektu vadība, sociālie tīkli, klientu serviss. Ievas klientu lokā ir profesionāļi, startup uzņēmumi un dažādas organizācijas, kas rekomendē Ievu kā ļoti atsaucīgu marketinga satura profesionāli. Viņas pieredzē ir 5 pašas veidoti uzņēmumi, izstrādātas apmācības par veiksmīgu dabiskās klātbūtnes stratēģiju LinkedIn, personīgā zīmola, satura analītiku. Kursu ietvaros Ieva dalīsies ar savu profesionālo skatījumu par digitālās komunikācijas stratēģijām sociālos tīklos un mārketingā.  

Ieva Drāzniece Ieva Drāzniece

Es esmu sociālo mediju mārketinga speciāliste ar vairāk nekā 2 gadu pieredzi un augstāko izglītību kultūras vadībā. Ikdienā strādāju ar mazajiem uzņēmumiem un personīgajiem zīmoliem, palīdzot tiem augt un attīstīties ar organiskā mārketinga palīdzību. Mans mērķis ir atvieglot Tavu sociālo mediju pārvaldību, iemācot efektīvu satura plānošanu, izveidi, auditorijas piesaisti un iesaistīšanos, kā arī palīdzot izprast algoritmu. Es saprotu, cik sarežģīti tas var šķist, un esmu šeit, lai samazinātu Tavu stresu un padarītu procesu vieglāku. 

Madara Poplovska Madara Poplovska

Pēdējos sešus gadus definēju sevi kā sociālo mediju un mārketinga speciālistu. Ikdienā palīdzu gan individuāliem klientiem, gan uzņēmumiem Latvijā un Baltijā veiksmīgi attīstīt savu klātbūtni sociālajos medijos. Iepriekšējā pieredze pārdošanā, jaunu biznesa klientu un partneru piesaistē, kā arī projektu vadībā un e-komercijā, ļauj ar plašu skatu risināt problēmsituācijas un piedāvāt unikālas idejas. Esmu pārliecināta, ka praktiska pieeja, stratēģiska domāšana un nepārtraukta mēģināšana ir visa pamats, lai sasniegtu izcilus rezultātus digitālajā vidē. Mans mērķis ir palīdzēt augt sociālo mediju pasaulē ar radošiem un reizē vienkāršiem risinājumiem. Ticu, ka ikvienā no mums ir īstās idejas, tām tikai jāpalīdz tapt reālām ar pareizajiem intrumentiem. 

Elīza Vilaua Elīza Vilaua

Šī vietne saglabā tikai datus ko apmeklētāji ievada kontaktformās. No analītiskajām (neobligātajām) sīkdatnēm (cookies) vietne izmanto pastāvīgās sīkdatnes mārketingam un anonīmai apmeklējuma statistikai no Google Analytics - uzzināt vairāk