Aizpildi pieteikuma anketu lejā!
Sagaidi administrācijas zvanu vai e-pastu!
Iesūti iesniegumu, izglītības dokumentu!
Paraksti mācību līgumu.
Uzsāc mācības!
Digitālais mārketings |
400 EUR vai mēnesī 120 EUR (4 mēneši) |
Vidējā izglītība |
160 stundas (tiešsaistē 52 stundas un e-vidē 108 stundas) |
4 mēneši |
Neklātiene |
Apliecība |
Absolvējusi LU Sociālo zinātņu fakultāti (2010.g.), iegūstot bakalaura grādu komunikācijas zinātnē, pēc tam turpinājusi studijas LU Ekonomikas un vadības fakultātē, iegūstot profesionālo maģistra grādu projektu vadīšanā un projektu vadītāja kvalifikāciju (2012.g.). Darba pieredze aptver sabiedrisko attiecību, digitālā mārketinga, sociālo mediju un projektu vadības jomas kā publiskajā, tā privātajā sektorā. 2014. gadā dibinājusi un kopš tā laika vada sociālo mediju aģentūru “WWWOLF”, sadarbojoties ar dažāda kalibra zīmoliem, kā arī īstenojot tematiskās kampaņas kā Latvijas, tā Baltijas mērogā.
Sortimenta un Izvietojuma optimizācijas vadītājs Baltijas valstīs, uzņēmumā Rimi Baltic. Vairāk kā desmit gadu pieredze mazumtirdzniecības nozarē. Galvenie profesionālās darbības virzieni – biznesa procesu optimizācija un automatizācija, sortimenta plānošana, merčendaizinga optimizācija un stratēģiskā biznesa vadība, kā arī inovatīvu sortimenta vadības, izvietojuma plānošanas un datu analītikas risinājumu izstrāde un ieviešana. Loģistikas un ekonomikas zinātņu lektors Ekonomikas un kultūras augstskolā, kā arī Alberta koledžā.
Digitālā mārketinga speciālists ar vairāk nekā 8 gadu pieredzi uzņēmējdarbības konsultēšanā digitālā mārketinga jomā, digitālā mārketinga stratēģiju izveidē, reklāmu kampaņu pārvaldībā un optimizēšanā, datu analīzē pakalpojumā Google Analytics un turpmāko digitālā mārketinga kampaņu plānu izstrādē, pamatojoties uz Analytics dati. Ieguvis bakalaura grādu komunikācijas un mediju studijās “Starptautiskās komunikācijas vadība” un maģistra grādu ekonomikā “Lielo datu analīze”. Daudzu gadu darba laikā Martiņš vadījis dažādas reklāmu kampaņas un strādājis ar vietņu optimizāciju meklētājprogrammām (SEO). Lektors kursu laikā dalīsies savā personīgajā pieredzē un palīdzēs pilnveidot prasmes un taktiku darbā ar digitālo AdWords kampaņu pārvaldību, optimizāciju un datu analīzi, izmantojot Google Analytics.
Lektore ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi zīmolu komunikācijā – pārdošana, mārketings, projektu vadība, sociālie tīkli, klientu serviss. Ievas klientu lokā ir profesionāļi, startup uzņēmumi un dažādas organizācijas, kas rekomendē Ievu kā ļoti atsaucīgu marketinga satura profesionāli. Viņas pieredzē ir 5 pašas veidoti uzņēmumi, izstrādātas apmācības par veiksmīgu dabiskās klātbūtnes stratēģiju LinkedIn, personīgā zīmola, satura analītiku. Ieva šobrīd sniedz profesionālu atbalstu mārketinga plāna izstrādē jauna produkta palaišanai tirgū vairākiem uzņēmumiem, kas ietver sevī arī sociālo tīklu platformu profilu analīzi. Kursu ietvaros Ieva dalīsies ar savu profesionālo skatījumu par digitālās komunikācijas stratēģijām sociālos tīklos un mārketingā.
Atbildēsim Tev tuvākajā laikā!