E-komercija

Profesionālās pilnveides izglītības programma

Detaļas un cena

E-komercija
512 EUR
Vidējā izglītība
160 stundas (tiešsaistē 52 stundas un e-vidē 108 stundas)
4 mēneši
Neklātiene
Apliecība
  • 30P 483 01 3
  • P_4524

Programmas mērķis:

Izglītības procesā pilnveidot zināšanas un attīstīt digitālās prasmes un kompetences e-komercijas jomā, izmantojot interneta un mobilo tehnoloģiju visjaunākās iespējas. 
Teorētiskās un praktiskās zināšanas par uzņēmējdarbības paplašināšanu virtuālajā vidē, izmantojot interneta globālo pieejamību. Iegūtās zināšanas, prasmes un kompetences varēsiet izmantot sasniedzot līdz šim neapzinātu, jaunu potenciālo klientu loku, pievēršoties e-komercijas viedajiem risinājumiem, Jūs atvērsiet durvis uz ģeogrāfiski neierobežotu tirdzniecību, kā arī attīstību internacionālā virzienā. 
Apgūstot izglītības programmu persona būs pilnveidojusi savas prasmes izstrādāt e-komercijas mārketinga stratēģiju, izmantojot daudzveidīgus elementus. Spēju izvēlēties piemērotākos e- komercijas mārketinga paņēmienus instrumentus un digitālos rīkus e-komercijā, definēt mārketinga un e-komercijas mērķus, aprēķināt atbilstošu budžetu un īstenot tirgus izpēti, noteikt mērķauditoriju un tās vajadzības, formulēt produkta vai pakalpojuma unikālās priekšrocības , kā arī komunicēt tās mērķauditorijai. 
Mācības notiek īpaši izveidotā elektroniskā mācību vidē un klātienes nodarbības notiek tiešsaistē, tāpēc izglītojamam jābūt pieejamam stacionārajam vai pārnēsājamam datoram, kas aprīkots ar kameru un mikrofonu, lai nodrošinātu kvalitatīvu iesaisti un līdzdalību praktisku darba uzdevumu izpildē mācību laikā. 
Kvalitatīvai mācību programmas apgūšanai, izglītojamā datoram jābūt aprīkotam ar Microsoft Office programmu paketi un iespējai datorā instalēt mācībām nepieciešamās bezmaksas vai izglītības iestādes nodrošinātās programmas. 

Tēmas:

Profesionālās izglītības programmas sasniedzamie mācīšanās rezultāti:

Iepazīsties ar mūsu pedagogiem

Sortimenta un Izvietojuma optimizācijas vadītājs Baltijas valstīs, uzņēmumā Rimi Baltic. Vairāk kā desmit gadu pieredze mazumtirdzniecības nozarē. Galvenie profesionālās darbības virzieni – biznesa procesu optimizācija un automatizācija, sortimenta plānošana, merčendaizinga optimizācija un stratēģiskā biznesa vadība, kā arī inovatīvu sortimenta vadības, izvietojuma plānošanas un datu analītikas risinājumu izstrāde un ieviešana. Loģistikas un ekonomikas zinātņu lektors Ekonomikas un kultūras augstskolā, kā arī Alberta koledžā. 

Kaspars KaraševskisKaspars Karaševskis

Digitālā mārketinga speciālists ar vairāk nekā 8 gadu pieredzi uzņēmējdarbības konsultēšanā digitālā mārketinga jomā, digitālā mārketinga stratēģiju izveidē, reklāmu kampaņu pārvaldībā un optimizēšanā, datu analīzē pakalpojumā Google Analytics un turpmāko digitālā mārketinga kampaņu plānu izstrādē, pamatojoties uz Analytics dati. Ieguvis bakalaura grādu komunikācijas un mediju studijās “Starptautiskās komunikācijas vadība” un maģistra grādu ekonomikā “Lielo datu analīze”. Daudzu gadu darba laikā Martiņš vadījis dažādas reklāmu kampaņas un strādājis ar vietņu optimizāciju meklētājprogrammām (SEO). Lektors kursu laikā dalīsies savā personīgajā pieredzē un palīdzēs pilnveidot prasmes un taktiku darbā ar digitālo AdWords kampaņu pārvaldību, optimizāciju un datu analīzi, izmantojot Google Analytics. 

Mārtiņš TirzītisMārtiņš Tirzītis

Piesakies:

Šī vietne saglabā tikai datus ko apmeklētāji ievada kontaktformās. No analītiskajām (neobligātajām) sīkdatnēm (cookies) vietne izmanto pastāvīgās sīkdatnes mārketingam un anonīmai apmeklējuma statistikai no Google Analytics - uzzināt vairāk