Kā kļūt redzamam sociālajos medijos?

Norise: tiešsaistē no 26.oktobra katru trešdienu no 18.00-20.50
Meistarklases maksa: 267 EUR+ PVN

Izglītības programmas mērķis:

 Pilnveidot zināšanas un prasmes un rezultātā izstrādāt praktisko projektu uzņēmuma popularizēšanai sociālos medijos, veicinot uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanu. 

Tavi ieguvumi:

Tēmas:

  • Sociālo mediju būtība
  • Sociālo mediju uzbūve
  • Sociālo mediju algoritms
  • Stāstniecības pamati
  • Auditorijas definēšana
  • Satura struktūras izstrāde
  • Pārliecināšanas māksla
  • Populārākās platformas (Facebook; Instagrm; LinkedIn; Youtube; Twitter; TikTok; Google My Business)
  • Satura pielāgošana kanāliem

  • Reklāmu mērķi un veidi
  • Reklāmu iestatīšana
  • Sociālo mediju dati un to analīze

  • Sociālo mediju etiķete
  • Veiksmīga satura piemēri
  • Praktiskā projekta izstrāde

Iepazīsties ar mūsu pedagogiem

 Absolvējusi LU Sociālo zinātņu fakultāti (2010.g.), iegūstot bakalaura grādu komunikācijas zinātnē, pēc tam turpinājusi studijas LU Ekonomikas un vadības fakultātē, iegūstot profesionālo maģistra grādu projektu vadīšanā un projektu vadītāja kvalifikāciju (2012.g.). Darba pieredze aptver sabiedrisko attiecību, digitālā mārketinga, sociālo mediju un projektu vadības jomas kā publiskajā, tā privātajā sektorā. 2014. gadā dibinājusi un kopš tā laika vada sociālo mediju aģentūru “WWWOLF”, sadarbojoties ar dažāda kalibra zīmoliem, kā arī īstenojot tematiskās kampaņas kā Latvijas, tā Baltijas mērogā. 

Jurita KrūmaJurita Krūma

Piesakies:

Šī vietne saglabā tikai datus ko apmeklētāji ievada kontaktformās. No analītiskajām (neobligātajām) sīkdatnēm (cookies) vietne izmanto pastāvīgās sīkdatnes mārketingam un anonīmai apmeklējuma statistikai no Google Analytics - uzzināt vairāk