+371 22038287
LV | RU | EN

E-komercija

 

Profesionālās pilnveides izglītības programma

"E-komercija"

Izglītības programma:

“E-komercija” (neklātiene)

Izglītības programmas kods:

 30P 483 01 3

Izglītības programmas apjoms:

160 stundas (tiešsaistē 52 stundas un e-vidē 108 stundas)

Programmas apguves periods:

4 mēneši

Programmas licence:

P_4524

Izglītības ieguves forma:

Neklātiene

Kursu maksa:

512 EUR (personām projekta ietvaros tikai 10% līdzmaksājums jeb 51,20 EUR)

Prasības attiecībā uz iestāšanos:

Vidējā izglītība

Izglītības dokuments pabeidzot programmu:

Apliecība

Mācību plāns

SPIED ŠEIT

 

Teorētiskās un praktiskās zināšanas par uzņēmējdarbības paplašināšanu virtuālajā vidē, izmantojot interneta globālo pieejamību. Iegūtās zināšanas, prasmes un kompetences varēsiet izmantot sasniedzot līdz šim neapzinātu, jaunu potenciālo klientu loku, pievēršoties e-komercijas viedajiem risinājumiem, Jūs atvērsiet durvis uz ģeogrāfiski neierobežotu tirdzniecību, kā arī attīstību internacionālā virzienā.

Apgūstot izglītības programmu persona būs pilnveidojusi savas prasmes izstrādāt e-komercijas mārketinga stratēģiju, izmantojot daudzveidīgus elementus. Spēju izvēlēties piemērotākos e- komercijas mārketinga paņēmienus instrumentus un digitālos rīkus e-komercijā, definēt mārketinga un e-komercijas mērķus, aprēķināt atbilstošu budžetu un īstenot tirgus izpēti, noteikt mērķauditoriju un tās vajadzības, formulēt produkta vai pakalpojuma unikālās priekšrocības , kā arī komunicēt tās mērķauditorijai.

Programmas mērķis: Izglītības procesā pilnveidot zināšanas un attīstīt digitālās prasmes un kompetences e-komercijas jomā, izmantojot interneta un mobilo tehnoloģiju visjaunākās iespējas.

Jautājumu gadījumā sazināties:
Projektu koordinatore: Laura Lika
Kontaktinformācija: kursi@eiropasskola.lv, 22038287

Profesionālās izglītības programmas sasniedzamie mācīšanās rezultāti:

  • Zināšanas un izpratne par jaunākajām digitālām tehnoloģijām e-komercijā un digitālā mārketinga nozīmi komunikācijā.
  • Zināšanas un prasme izstrādāt interneta mārketinga pasākumu plānu e-komercijas virzīšanai.
  • Prasme izprast e-komercijas būtību, modeļus un to darbības.
  • Prasme pielāgot digitālo vidi un aizsargāt personas un datu drošību.
  • Spēja patstāvīgi izmantot sociālo mediju rīkus uzņēmuma popularizēšanai un saziņai ar klientiem un izvērtēt ar digitālo vidi saistītos drošības riskus.
  • Spēja reklamēt un virzīt produktus vai pakalpojumus digitālā vidē.
  • Spēja veicināt produkta vai pakalpojuma pārdošanu un atpazīstamību digitālajā vidē.

Mācības notiek īpaši izveidotā elektroniskā mācību vidē un klātienes nodarbības notiek tiešsaistē!

Apgūstamās tēmas:

  • E-komercijas un e-biznesa pamatjēdzieni un attīstības tendences
  • E-komercijas biznesa modeļi
  • E-biznesu regulējošā likumdošana
  • E-komercijas norēķinu sistēmas
  • Mobilā komercija
  • E-veikali un izsoles
  • E-komercijas mārketings
  • E-pārvalde
  • Noslēguma pārbaudījums

 

Lektors:

 

Kaspars Karaševskis

Sortimenta un Izvietojuma optimizācijas vadītājs Baltijas valstīs, uzņēmumā Rimi Baltic. Vairāk kā desmit gadu pieredze mazumtirdzniecības nozarē. Galvenie profesionālās darbības virzieni – biznesa procesu optimizācija un automatizācija, sortimenta plānošana, merčendaizinga optimizācija un stratēģiskā biznesa vadība, kā arī inovatīvu sortimenta vadības, izvietojuma plānošanas un datu analītikas risinājumu izstrāde un ieviešana. Loģistikas un ekonomikas zinātņu lektors Ekonomikas un kultūras augstskolā, kā arī Alberta koledžā.

 

 

Jurita Krūma

Absolvējusi LU Sociālo zinātņu fakultāti (2010.g.), iegūstot bakalaura grādu komunikācijas zinātnē, pēc tam turpinājusi studijas LU Ekonomikas un vadības fakultātē, iegūstot profesionālo maģistra grādu projektu vadīšanā un projektu vadītāja kvalifikāciju (2012.g.). Darba pieredze aptver sabiedrisko attiecību, digitālā mārketinga, sociālo mediju un projektu vadības jomas kā publiskajā, tā privātajā sektorā. 2014. gadā dibinājusi un kopš tā laika vada sociālo mediju aģentūru “WWWOLF”, sadarbojoties ar dažāda kalibra zīmoliem, kā arī īstenojot tematiskās kampaņas kā Latvijas, tā Baltijas mērogā.

 

 Mārtiņš Tirzītis

Digitālā mārketinga speciālists ar vairāk nekā 8 gadu pieredzi uzņēmējdarbības konsultēšanā digitālā mārketinga jomā, digitālā mārketinga stratēģiju izveidē, reklāmu kampaņu pārvaldībā un optimizēšanā, datu analīzē pakalpojumā Google Analytics un turpmāko digitālā mārketinga kampaņu plānu izstrādē, pamatojoties uz Analytics dati. Ieguvis bakalaura grādu komunikācijas un mediju studijās “Starptautiskās komunikācijas vadība” un maģistra grādu ekonomikā “Lielo datu analīze”. Daudzu gadu darba laikā Martiņš vadījis dažādas reklāmu kampaņas un strādājis ar vietņu optimizāciju meklētājprogrammām (SEO). Lektors kursu laikā dalīsies savā personīgajā pieredzē un palīdzēs pilnveidot prasmes un taktiku darbā ar digitālo AdWords kampaņu pārvaldību, optimizāciju un datu analīzi, izmantojot Google Analytics.

 
«