+371 22038287
LV | RU | EN

Digitālais mārketings

 

Profesionālās pilnveides izglītības programma

"Digitālais mārketings"

Izglītības programma:

“Digitālais mārketings” (neklātiene)

Izglītības programmas kods:

 30P 483 01 3

Izglītības programmas apjoms:

160 stundas (tiešsaistē 52 stundas un e-vidē 108 stundas)

Programmas apguves periods:

4 mēneši

Programmas licence:

P_4528

Izglītības ieguves forma:

Neklātiene

Kursu maksa:

512 EUR (personām projekta ietvaros tikai 10% līdzmaksājums jeb 51,20 EUR)

Prasības attiecībā uz iestāšanos:

Vidējā izglītība

Izglītības dokuments pabeidzot programmu:

Apliecība

Mācību plāns

SPIED ŠEIT

 

Izglītības programmas mērķauditorija ir mazie uzņēmēji un personas, kuras vēlas izprast mārketinga stratēģiju un paņēmienus, palielināt pārdošanas apjomus un attīstīt savu biznesu vai kļūt par digitālā mārketinga speciālistu.

Programmas mērķis: Spēja reklamēt un virzīt produktus vai pakalpojumus interneta vidē, tādējādi veicinot produkta vai pakalpojuma pārdošanu un atpazīstamību interneta vidē veicinot biznesa attīstību.

 

Jautājumu gadījumā sazināties:
Projektu koordinatore: Laura Lika
Kontaktinformācija: kursi@eiropasskola.lv, 22038287

Profesionālās izglītības programmas sasniedzamie mācīšanās rezultāti:

  • Zināšanas un izpratne par digitālā mārketinga nozīmi mūsdienu mārketinga komunikācijā;
  • Zināšanas par dažādu elektroniskās vides mediju un mārketinga metožu pielietošanu uzņēmuma preču un pakalpojumu popularizēšanā, uzņēmuma tēla uzlabošanā un komunikācijā ar klientiem;
  • Prasme sniegt praktiskās iemaņas mārketinga komunikācijas sagatavošanā un realizēšanā pielietojot digitālā mārketinga rīkus un sociālos medijus biznesa attīstībai;
  • Spēja patstāvīgi izveidot reklāmu, reklamēt un virzīt produktus vai pakalpojumus digitālā vidē;
  • Spēja veicināt produkta vai pakalpojuma pārdošanu un atpazīstamību digitālajā vidē.

Mācības notiek īpaši izveidotā elektroniskā mācību vidē un klātienes nodarbības notiek tiešsaistē!

Kādas tēmas tiks apgūtas:

  • Digitālā mārketinga funkcijas un kanāli, e-komercija
  • Satura mārketings
  • Meklētājprogrammu optimizācija (SEO)
  • Sociālo mediju mārketings
  • Digitālā mārketinga rīki maksas reklāmas
  • Mārketinga aktivitāšu novērtēšanas metodes un analītikas rīki
  • Praktiskā projekta realizācija
  • Noslēguma pārbaudījums

 

Lektori:

Jurita Krūma

Absolvējusi LU Sociālo zinātņu fakultāti (2010.g.), iegūstot bakalaura grādu komunikācijas zinātnē, pēc tam turpinājusi studijas LU Ekonomikas un vadības fakultātē, iegūstot profesionālo maģistra grādu projektu vadīšanā un projektu vadītāja kvalifikāciju (2012.g.). Darba pieredze aptver sabiedrisko attiecību, digitālā mārketinga, sociālo mediju un projektu vadības jomas kā publiskajā, tā privātajā sektorā. 2014. gadā dibinājusi un kopš tā laika vada sociālo mediju aģentūru “WWWOLF”, sadarbojoties ar dažāda kalibra zīmoliem, kā arī īstenojot tematiskās kampaņas kā Latvijas, tā Baltijas mērogā.

 

 

 Kaspars Karaševskis

Sortimenta un Izvietojuma optimizācijas vadītājs Baltijas valstīs, uzņēmumā Rimi Baltic. Vairāk kā desmit gadu pieredze mazumtirdzniecības nozarē. Galvenie profesionālās darbības virzieni – biznesa procesu optimizācija un automatizācija, sortimenta plānošana, merčendaizinga optimizācija un stratēģiskā biznesa vadība, kā arī inovatīvu sortimenta vadības, izvietojuma plānošanas un datu analītikas risinājumu izstrāde un ieviešana. Loģistikas un ekonomikas zinātņu lektors Ekonomikas un kultūras augstskolā, kā arī Alberta koledžā.

 
 
 
 

Mārtiņš Tirzītis

Digitālā mārketinga speciālists ar vairāk nekā 8 gadu pieredzi uzņēmējdarbības konsultēšanā digitālā mārketinga jomā, digitālā mārketinga stratēģiju izveidē, reklāmu kampaņu pārvaldībā un optimizēšanā, datu analīzē pakalpojumā Google Analytics un turpmāko digitālā mārketinga kampaņu plānu izstrādē, pamatojoties uz Analytics dati. Ieguvis bakalaura grādu komunikācijas un mediju studijās “Starptautiskās komunikācijas vadība” un maģistra grādu ekonomikā “Lielo datu analīze”. Daudzu gadu darba laikā Martiņš vadījis dažādas reklāmu kampaņas un strādājis ar vietņu optimizāciju meklētājprogrammām (SEO). Lektors kursu laikā dalīsies savā personīgajā pieredzē un palīdzēs pilnveidot prasmes un taktiku darbā ar digitālo AdWords kampaņu pārvaldību, optimizāciju un datu analīzi, izmantojot Google Analytics.

«